Nasz zespół
Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy tworzą nie tylko wspaniałą atmosferę placówki, ale i różnorodną ofertę dla dzieci i młodzieży. Wśród nas są ludzie z pasją i chęcią niesienia pomocy innym.
To co nas wyróżnia to indywidualne i holistyczne podejście do pacjenta. Nieustannie podnosimy nasze kwalifikacje, aby rozwijać metody terapeutyczne i świadczyć usługi na jak najlepszym poziomie. Wspieramy funkcjonowanie i usprawnianie ciała oraz zdrowia psychicznego od najmłodszych lat.


Marta
Empatyczna i zawsze gotowa do działania. Przeprowadza diagnozy rozwojowe dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego, emocjonalnego i społecznego. Prowadzi specjalistyczne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne grupowe oraz indywidualne, a także terapię ręki i zajęcia grafomotoryczne dla najmłodszych. Uzyskała kwalifikacje do udzielania porad pedagogiczno-psychologicznych rodzicom z zakresu oddziaływań wobec uczniów uzdolnionych, napotykających na trudności w uczeniu się (czy sprawiających trudności wychowawcze). Cechuje ją wielozadaniowość, miłość do dzieci i ciągła chęć szkolenia się, aby jeszcze lepiej rozumieć i wspierać podopiecznych.

Anna
Pełna pasji i chęci pomocy dzieciom i młodzieży. Przeprowadza diagnozy rozwojowe dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego, emocjonalnego i społecznego. Prowadzi specjalistyczne zajęcia korekcyjno-kompensacyjne grupowe oraz indywidualne, a także terapię ręki. Jest cierpliwa, życzliwa i chętna do pomocy dzieciom jak i ich rodzicom. Otwarta na rozmowę i wymianę spostrzeżeń. Szybko nawiązuje kontakt i wzbudza zaufanie.

Patrycja
Na co dzień pracuje w szkole jako psycholog szkolny, a także prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne. Ukończyła kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach I i II stopnia. Cechuje ją wielka empatia do dzieci i młodzieży. Jest oazą spokoju, zawsze gotowa by wspierać zarówno dzieci jak i ich rodziców w problemach życia codziennego. Chętnie udziela wskazówek jak lepiej poznać i zrozumieć emocje dziecka, jak porozumieć się ze swoim nastoletnim synem/córką, czy budować więź na podstawie bliskości i relacji. Proponuje alternatywne metody radzenia sobie z poczuciem bezradności w procesie wychowawczym, z zachowaniami trudnymi u dziecka. Prowadzi terapię z uwagi na diagnozę zaburzeń neurorozwojowych (spektrum autyzmu, ADHD), dzieci i młodzieży doświadczającej silnego lęku, mających trudności w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami, przejawiających nieadekwatnie zaniżoną samoocenę, pozostających w kryzysie psychologicznym, czy mających trudności adaptacyjne w przedszkolu lub szkole. Pomaga, mediuje i współtowarzyszy w trudnym okresie jakim jest np. rozwód rodziców, śmierć bliskiej osoby, pojawienie się nowego członka rodziny.

Karolina
Przeprowadza diagnozy, wad wymowy dzieci i dorosłych, opóźnionego rozwoju mowy, afazji dziecięcej. Prowadzi terapię miofunkcjonalną m.in.: przygotowanie do założenia aparatu ortodontycznego, naukę prawidłowej pozycji spoczynkowej języka, prawidłowego połykania, oddychania, gryzienia, żucia, terapię ukierunkowaną na rozwijanie mowy i komunikacji dzieci z autyzmem.
Przygotuje do zabiegu podcięcia wędzidełka języka i obejmie opieką pozabiegową
Wprowadzi kinesiotaping jako metodę wspomagającą terapię logopedyczną
Doradzi rodzicom małych dzieci, poniżej 2 roku życia, jak wspierać rozwój mowy w zabawie i codziennych czynnościach.
Karolina lubi podejmować wyzwania zawodowe i poszukiwać nowych rozwiązań terapeutycznych.
Podchodzi indywidualnie do każdego pacjenta. Stara się wykorzystywać mocne strony i zainteresowania swoich podopiecznych. Angażuje Rodzica w proces terapeutyczny.

Kasia
Prowadzi zajęcia gimnastyki korekcyjnej, kreatywna i pełna pasji. To osoba, która słowo kreatywność wykorzystuje w każdej dziedzinie swojego życia. Kasia z niczego zrobi coś, rozbudzi wyobraźnie dzieci i zaktywizuje je fizycznie, dzięki pasji do tańca i ćwiczeń. Kieruje się wiedzą, zrozumieniem potrzeb dzieci i młodzieży oraz przyjaznym nastawieniem.
Od zawsze jej praca związana była z dziećmi. Pracowała jako nauczyciel w przedszkolu, prowadząc między innymi terapię ręki, warsztaty kreatywne. Cały czas prowadzi zajęcia taneczne oraz gimnastykę korekcyjną. Pracuje również jako animator gier i zabaw. Ukończyła wiele szkoleń i kursów, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę.
Skąd pomysł na nazwę?
EMELENT to tak naprawdę element. Każda układanka składa się z różnych elementów, które tworzą jedną, spójną całość. Dla nas dzieci są jak takie układanki, które aby prawidłowo funkcjonować potrzebują wszystkich jej elementów. A co jeśli któryś nie pasuje albo jakiegoś brakuje? Wtedy takie dziecko może potrzebować wsparcia, wskazania właściwej drogi i odpowiedniego podejścia. I właśnie po to jesteśmy! Aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci i młodzieży!
Dlaczego Emelent, a nie Element?
Tak zdecydowały nasze dzieci, którym ciężko było wypowiedzieć prawidłowo ten wyraz, a on tak bardzo nam się spodobał, że zaczęłyśmy się nad nim dłużej zastanawiać. Doszłyśmy do wniosku, że emelent to będzie taki nasz znak rozpoznawczy, bo nie każdy musi być idealny, wyglądać i brzmieć tak samo, żeby być zrozumianym, szczęśliwym i wyjątkowym!